Rabu, 31 Julai 2013

Wordless Wednesday # 33

assalamualaikum semua,

cuba teka apa benda di bawah ni?




umang-umang berwarna

cantik kan? 



klu : terdapat di Pasar Malam Taman Tas (tempat lain aku tak pasti)




p/s ada sesiapa yang duduk di Putrajaya atau bekerja di sana? nak pesan sesuatu dari koleksi Cik Ta.. meh la order.. aku berada di Putrajaya untuk meeting esok.. boleh angkut semua sekali.. tempahan dibuka sampai 5 petang ni je ye... lepas tu nak pulun buat order lak.. karang ada yang lelap lak dalam meeting.. hehehe...

14 Luahan Ikhlas:

Izwa Kamaruddin berkata...

:)

Anum berkata...

cantik :)

anumuchan berkata...

Salam ramadhan :)

Unknown berkata...

ape tu? siput yg dikaler warna warni ke? cantik..

Unknown berkata...

boleh makan ker?? ngeeee...sorry sebab xpernah tengok

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

ADA KAT PASAR MALAM KEMAMAN JUGA

Aziela berkata...

Belum pernah jejak lagi pasar malam Tmn TAS tu

ANIM berkata...

Siput ke ita?

Rozita Ceritaita berkata...

salam ramadhan..

Rozita Ceritaita berkata...

separa betul..

Rozita Ceritaita berkata...

kalau makan x tau jadi apa.. hehe..

Rozita Ceritaita berkata...

:)

Rozita Ceritaita berkata...

hari selasa la kak.. tentu akak tak sempat pegi..

Rozita Ceritaita berkata...

pun separa betul kak...