Hasil projek bertukar!

10:18:00 PTG

assalamualaikum semua,

tadi pagi aku tunjuk gambar kacang kan? cadangnya nak buat biskut cornflakes madu tapi lain pulak jadinya...hehehe...

aku sudahnya simpan semula kacang tadi...

buat biskut lain pulak..

aku buat biskut ala famous amos lagi tapi kali ni resepi lain pulak.. sumbangan seorang blogger..nanti aku dah hadap laptop boleh cerita panjang ok..ni kat telefon android murah ni susah sikit...terutama nak link-link bagai semua tu..

ok la...kita layan gambar je la dulu ye...

kuih raya ke 3 ku...

sila abaikan je nama putu kacang kat balang tu ye..

p/s kuih tart dah tinggal satu bekas je ni...waaa...macamana nak bawak balik 2 kampung ni..harap dapat buat lagi la sebelum raya..

You Might Also Like

1 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini