Menu semalam

12:28:00 PTG

assalamualaikum semua,

hari ni meeting di Temerloh..mengantuknya...

semalam kami lalu bandar untuk hantar mak mertua aku balik ke rumah...alhamdulillah..jalan besar dah kembali kepada asal..lega banyak kami...langsung tak jem dah...cuma jem semalam sebab ada sekatan JPJ je di kedua-dua jalan..

sekejap je dah 20 Ramadhan kan..rasanya baru je dengar tilawah al quran kat tv...

aku nak tunjuk menu semalam ni sebenarnya...

layankan je la walau tak bape nak best ye..

p/s hari ni nak berbuka kat Restauran Santai..cuba berbuka kat luar..dah tempah sesiap tempat duduk yang boleh bersila.. doa majlis kami berjalan lancar ye..

You Might Also Like

9 Luahan Ikhlas

  1. Balasan
    1. mmg sedap.. nanti ita letak resepi ye.. boleh semua orang try..

      Padam
  2. Wah...sedap..sedap. Oh, jalan dah ok yer? Jumaat lepas akak masuk bandar, pegi kamdar... tapi nak balik sikit punya siksa. Makan apa kat Santai nie Ita? Aduhh..terbayang2 puyuh goreng pedas dia, tomyam dia, ayam pandan dia...yummm!

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah ok sikit la..jln besar dan jln teluk sisek dah balik asal cuma ditutup kat lorong celah2 tu je... kami pun tak berani nak ke bandar kak.. ramai sgt yg sesat..
      kami mkn buffet kat santai.. ok dan berbaloi jugak dengan harga.. x pernah rasa lagi puyuh dia kak..

      Padam
  3. apa tak bestnya? jamu orang buka puasa...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini